Klacht: A2 codering

op 08 april 2020 over Hoist Finance in de categorie Vermogensbeheer

Ik ben september 2018 chroninsch ziek geraakt en depressief daardoorbwaardoor mij inkomen wegvielen en heb daardoor een a2 codering opgelopen nu gaat het gelukkig beter en heb ik een huis kopen dat is zo goed als rond maar de a2 codering van hoist staat alles in de weg heb ze gebeld en zelfs gezegd dat ik het restant bedrag van 3000 euro zal betalen in 1x maar ze bewerde dat alleen in sommige uitzondering de a2 weg gehaald kan worden uit t systeem nou ben ik aht balen natuurlijk dat zij mij niet kunnen helpen en ik het dossier wil betalen in 1x en zij mij aub konden helpen met de codering te herstellen op ze minst

Het gaat om mapnummer 10082433
Ik hoop dat jullie wel een klein beetje invloed kunnen hebben want bij mij word er niet gereageerd op mailtjes en als je belt sta je 3 uur in de wachtrij

Dat er een oplossing komt op ze minst herstellen de codering nadat ik betaald heb of de codering omzetten naar A

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoist Finance over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoist Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoist Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoist Finance

Heeft op 21 april 2020 om 17:16 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Riverdale