Klacht: Slechte service!

op 06 december 2019 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Na een vermogen aan nieuwe meubels uit te geven missen de montage materialen voor 2 van de 3 onderdelen. Verkoopkantoor (showroom) wil niets doen en neemt je niet serieus. klantenservice benaderd en is afstandelijk en bureaucratisch ingesteld dat dit via service melding doet. vervolgens een automatisch antwoordt dat het streven is binnen 10 werkdagen antwoordt te krijgen!

Wij zijn tevreden als we binnen aanzienbare tijd vandaag morgen montage materialen krijgen om alles in elkaar te kunnen zetten wij willen onze eettafel immers kunnen gebruiken! dit loopt nu al sinds zaterdag 16-11

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 01 december 2019 om 08:41 geantwoord

Geachte klant,
Allereerst bedankt voor uw aankoop bij ons. Zoals met u besproken zal er spoedig een monteur u bezoeken om de probleem op te lossen. Wij danken u in het vertrouwen in ons en wensen u veel plezier met de prachtige meubels.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.
Klantenservice

Heeft op 02 december 2019 om 07:58 geantwoord

De monteur had niet de bevestigings materialen ter beschikking die benodigd waren.

voor de eettafel zijn de draadgaten opnieuw gemaakt op de correcte positie.
voor de salontafel heeft de monteur ons niet verder kunnen helpen en hebben we zelf materialen gekocht om het in elkaar te zetten.

Alle klachten die gemeld zijn door Lexk