Klacht: Bank en set meubels

op 11 februari 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 november een hoekbank en set meubels besteld. Alles zit vol gebreken
Krassen. Kast deuren te kort. Bank ingezakt op sommige plekken
Stof los, noem maar op. A meubel komt met geen oplossing . Legt de schuld bij mij

Gewenste Oplossing:

Waneer ik een set meubels en bank krijg dat wel deugd
En wat ik heb gekocht in de showroom Amersfoort. Geen troep wat ik nu heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 19 februari 2020 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,
Allereerst bedankt voor uw aankoop bij ons. Betreffende de bank willen we graag een monteur langsturen. Echter is het tot op heden niet gelukt met u een afspraak hiervoor te maken. Betreffende de beschadigingen aan de kast hebben wij de foto's beoordeeld en heeft dit echt met de montage te maken welke u zelf heeft gedaan. U heeft tevens deze beschadigingen circa één maand na de levering gemeld aan ons. Desondanks willen wij u nieuwe onderdelen leveren uit coulance. Hiervoor dient u wel met ons contact op te nemen en de exacte onderdeel nummer door te geven.
U kunt ons het beste hierover een koste email sturen zodat wij dit voor u kunnen regelen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kat30