Mijn Klacht:
Al een aantal weken slecht bevoorraad !
Sinds dinsdag zijn er veel producten niet meer aanwezig. Het excuus voor vandaag was dat de vrachtwagen last was…!
Chef niet aanwezig.
Gewenste Oplossing:
Ik moet nu mijn boodschappen halen bij een andere winkel, dat kan niet de bedoeling zijn.

