Mijn Klacht:
Door de grote landelijke pinstoring werden de ah winkels vroegtijdig gesloten. Sinds wanneer is cashgeld dan geen betaalmiddel meer. We werden geweigerd ivm de storing maar wilden gewoon cash betalen wat niet geaccepteerd werd.
Waarom is cash geld geen betaalmiddel bij ah in deze situatie.? Dit gaat mijn verstand te boven. Gaarne een antwoord in deze in mijn ogen zotte situatie.
Mensen die cash willen betalen worden toch al gediscrimineerd. Nog even en we moeten eerst bingo spelen voordat we met klinkende munt mogen betalen. Graag uw reactie naar 1 hedwig@ ziggo.nl
Gewenste Oplossing:
Zogauw dat er een goede reden is voor deze rare actie

