Klacht: 9e examen!!! Martin Hoek

op 11 augustus 2017 over BNOR in de categorie

Vrijdag 11 augustus 2017 om 10.50 heb ik voor de 9e keer mijn bnor rijexamen afgelegd. 3keer achter elkaar martin hoek!!!! Dit is mijn 4e rijschool. Nu rij ik eindelijk in een automaat via bruinsma verkeersopleidingen.

Daarvoor reed ik in schakel auto\\\’s. Riyaan te Vianen is een goeie trouwens lieve man gezellig heeft me alles geleerd ook het schakelen. hossam te Nieuwegein is ook goed. Ik begon eerst via Wolf rijbewijs shop Utrecht oplichters, jolanda of joke dikzak die pauzes houdt in mijn tijd!!!! Bij mijn vorige examens kreeg ik steeds te horen dat ik het net niet goed genoeg reed, ondanks dat ze ontzettend veel op mijn uitslag formulier hadden gezet. Elke keer was het kijken het probleem en dat ik niet besluitvaardig genoeg reed. Hierna ben ik ook elke keer meer gaan oefenen met kijken, plaats op de weg, kruispunten,en die grote rotondes van Utrecht kanaleneiland.

Eerst reden we door de binnenstad, alles ging prima. Ik stopte bij ieder stopbord, keek ieder straatje in, reed geen verboden wegen in en mijn bijzondere manouvres gingen goed (straatje keren, vooruit inparkeren)kleine rotondes ook. Ik kijk altijd ver en breed vooruit!!! Binnenspiegel om de 8 seconden!!! Bij het afslaan fietspaden kijk ik altijd dooie hoek!!! ook kijk ik ver van te voren bij het invoegen!!!

Toen kwamen we terug, weer gezakt.
Mijn examinator heet Martin Hoek beweerde weer met dat ik te weinig keek. Volgens hem had ik iemand niet voor laten gaan die van rechts kwam!! Terwijl hij ver was!!!
Ook vond hij dat ik te weinig keek bij de snelweg en dit heeft me echt ziek gemaakt.

Later heb ik erover na zitten denken, over het continue advies van de examinatoren. Dit is allemaal hetzelfde. Terwijl mijn rijinstructrice vind dat ik alles goed doe (of het ligt aan hem).
Ik kijk, ik zie en ik reageer op dingen en nog is het niet genoeg..

Voor mijn gevoel was mijn BNOR examen exact hetzelfde als een normaal CBR examen. Martin Hoek is altijd chagrijnig, heeft altijd het laatste woord en denkt dat ie God is. Hij gunt mensen geen rijbewijs!!!!

Gewenste Oplossing:doe wat aan je gedrag martin hoek, volgens mij heeft u een slechte sex leven.
Wanneer ik of mijn geld terug krijg (of een BNOR examen) of iemand van buitenaf eens kritisch wilt kijken.

Want zoals het er nu uitziet, ga ik nooit slagen.

Er moet een max komen aan het aantal bnor examens!!!! Mensen na tig examens gewoon die rijbewijs gunnen!!! Het is al moeilijk genoeg als alleenstaande ouder met kids,die afhankelijk is aan het openbaar vervoer!!!!
Jullie cbr te Utrecht en de bnor de Meern hebben mijn leven kapot gemaakt, ziek gemaakt en financieel uitgekleed!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BNOR

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BNOR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karkamel Karkamel