Klacht: 999366

Maplemientje op 06 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vervolg klacht: 999366

track en trace: CL116653507NL

onzerzoek nummer: 14261431

wanneer dit goed wordt opgepakt en niet zo onbenullig antwoord we kunnen niks doen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2021 om 16:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van twee door u verzonden exportzendingen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat uw twee pakketten nog niet bij de geadresseerde in het buitenland zijn bezorgd. Namens PostNL excuses voor deze nare situatie en ik begrijp dat u hier niet blij van wordt. Naar aanleiding van uw bericht heb ik onze systemen geraadpleegd. Uit het onderzoek is gebleken dat de zending bij de douane in Venezuela wordt vastgehouden. Zowel PostNL als de buitenlandse Postdienst heeft GEEN invloed op de douane. De douane is een lokale autoriteit die bepaalt of zending/inhoud toegelaten is of dat er bepaald wordt of er importkosten betaald moeten worden. Ik verzoek u, als afzender, om contact op te nemen met de geadresseerde, zodat deze contact kan opnemen met de douane in het land van bestemming.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maplemientje