Klacht: #8763172 WEER zomaar afgesloten!!!

op 05 oktober 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

In 1 maand ben ik inmiddels 4 tot 5 keer afgesloten bij Youfone en elke keer krijg ik van jullie en Directpay te horen: sorry het is een misverstand het zal niet meer gebeuren!!

Vandaag WEER afgesloten!! Ik heb zowel telefonisch als schriftelijk de bevestiging dat het dossier gesloten is en alles betaald is!!! Hoe kan het dat ik nu WEER afgesloten ben! Doen jullie maar wat daar ofzo???

Ik wil per direct weer aangesloten worden en weten hoe dit in godsnaam elke keer mogelijk is!!!!!

GRAAG REACTIE en het het liefst per TELEFOON!!!

Dat ik weer aangesloten wordt bij Youfone en dit gezeik een keer voorbij is!!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht phuzer

1 week geleden - Hieronder het mailtje wat ik kreeg van een collega van u. Dit bedrag is betaald en in eens word ik weer geblokkeerd! Marvin (DirectPay) 20 sep. 14:38 CEST Geachte heer, Naar aanleiding van een klacht heb ik vandaag telefonisch contact met u gehad en ik zou het een en ander uit laten zoeken ten aanzien van de factuur van augustus. Deze zo kan ik u mededelen is afgeboekt en er staat enkel van september nog een bedrag open van €112.60. Wij verzoeken u vriendelijk om deze betaling te verrichten op IBAN NL54ABNA0454218966 onder vermelding van 1011060180 Ten name van Directpay Barendrecht. Daarnaast heeft u op het moment helaas een blokkade, ik zal voor u het verzoek laten plaatsvinden om deze blokkade op te heffen. Onze excuses voor het bij u ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Directpay ServiceDesk

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door phuzer