Klacht: #8763172 NOG STEEDS NIET OPGELOST HOOR!

op 20 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Webcasso geeft de status opgelost, maar er is nog helemaal niks opgelost!

Ik werd zojuist gebeld door iemand van Directpay, wordt er midden in het gesprek opgehangen.
Ik wil echt dat dit per direct weer opgepakt wordt en dat er een oplossing komt en dat ik weer teruggebeld en aangesloten wordt. Zelf kom ik er niet doorheen of de verbinding wordt weer verbroken.
Ben er echt HELEMAAL klaar mee met dit gezeik. Er wordt in de tussentijd ook een procedure opgestart.

Gewenste Oplossing:

Dat ik eens normaal op een volwassen manier kan communiceren met dit bedrijf en weer aangesloten wordt op het netwerk van Youfone.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 21 september 2017 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door phuzer