Klacht: 800 euro!

op 02 juni 2020 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

10 dagen geleden een bank besteld van bijna 800 euro. Meteen betaald via Ideal, waarna we een bestelbevestiging kregen met een track code. Als ik de code aanklik, staat er al vanaf het begin af aan dat de bestelling in behandeling is bij VidaXL, de status verandert niet. Heb al 3 mails gestuurd middels contact en klacht formulier, echter hoor ik niets meer. Telefonisch contact is ook niet mogelijk en natuurlijk is er ook geen beloofde chat aanwezig. De bank zou binnen 3 dagen geleverd moeten zijn, en nu hebbem we geen bank, geen status, geen contact en ook geen 800 euro meer. Als ik bij mijn bestellingen kijk, krijg ik error 401 en in mn mandje zit dan ineens weer de bank.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn geld teruggestort wordt of mijn bestelde en betaalde bank bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Vvhemert