Klacht: 80 cent voor een postzegel

op 29 november 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij mijn weten kost een postzegel 0,73 cent. Alleen bij de Bruna in Harlingen betaal je 0,80 en ik weet het is maar 7 cent maar principe kwestie is trouwens wel 10 procent meer ……..En alleen omdat je dan 1 kaartje of brief op de bus doet hoe kan dit??????

gewone prijs van een postzegel

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw van Andel, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u bij de Bruna in Harlingen €0,80 cent betaalt voor een postzegel. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting. Normaal gesproken worden postzegel enkel per vel verkocht. Een kantoor mag zelf bepalen of zij wel of niet losse postzegels verkopen. Uw opmerking dat de Bruna in Harlingen een losse postzegel voor €0,80 verkoopt wil ik graag melden. Graag ontvang ik van u de datum van uw bezoek aan dit kantoor en wat er precies is gebeurd. Is er ter plaatste een label geprint of heeft u alleen een losse postzegel gekocht? Ik verneem het graag. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte mevrouw Van Andel, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ymie