Klacht: 7 inch Tablet Android 2.2 / 32 GB Rowenco € 95,00 actieprijs. Met retourzendrecht en retournering geld.

op 18 december 2011 over Rowenco in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 29 mei, in de mailbox een advertentie gezien over een Tablet, MET retourzendrecht, mocht deze tablet niet bevallen. Via Ideal is deze Tablet besteld en afgeschreven van mijn bedrijfsrekening tlv mijn rijschool. Het tablet is op 26 juni geleverd. Op 26 juni mail gestuurd dat ik wilde retourneren. Op 27 juni geretourneerd, daar ik het tablet gewoon slechte prestaties vond leveren.Uiterlijk EN prestaties dus ver beneden het acceptabele . Via email van * te horen gekregen van hemzelf, dat de gelden worden teruggestort € 95,00. Vervolgens mails op mails gezonden aan dezelfde  waarop NOOIT meer een mail terug. Een oplichtersbende.EERSTE klas. De ‘koude douche’gaat naar de ””weledele heer R. Geen moeite mee, indien ‘iemand’ hem alsnog een extra ‘koude douche’ toewenst, in welke vorm of hoedanigheid dan ook.

Terugstorting van mijn investering, € 95,00. Ik heb geen tegenprestatie voor dit geld ontvangen. Zelfs geen 'tegoedbon'als 'tegen aktie'??? Al heb ik als 1e voorkeur natuurlijk mijn geld terug. Normaal in Nederland lijkt me?

Alle klachten die gemeld zijn door noord975