Klacht: 6x deze week dat pakketten niet worden bezorgd en ik de melding krijg U was niet thuis.

op 15 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Helaas is het al vaker voor gekomen maar deze week loopt het de spuigaten uit. Deze week zijn er al 6 pakketjes uit 4 bestellingen niet bezorgd en kreeg ik de melding we hebben je gemist in de app terwijl ik gewoon thuis was. Er was geen bezorger te zien in de straat en er is geen briefje in de brievenbus gestopt. Onacceptabel. Ik betaal juist extra om pakketjes versneld thuis te krijgen. Eén van de pakketjes mag ik vervolgens ook nog zelf gaan ophalen bij de Primera terwijl er niet eens een poging is gedaan om het pakket af te leveren. Niet één keer, laat staan drie pogingen. Wat is er toch aan de hand bij jullie? Als dit zo blijft ga ik op zoek naar leveranciers die betrouwbaardere partners gebruiken voor hun logistieke proces.

Ik ben tevreden als ik kan rekenen op levering volgens afspraak.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 september 2018 om 11:34 geantwoord

Geachte heer Timmermans,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij ontzettend te moeten lezen dat u zoveel problemen ondervindt bij de bezorging van uw pakketten. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u reeds telefonisch een klacht heeft ingediend. Deze is doorgestuurd naar de leidinggevende van bezorger. De klacht zal besproken worden en dit probleem zou vanaf volgende week niet meer voor moeten komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Geert83