Klacht: 6491

op 09 november 2009 over sms-overlast in de categorie SMS Diensten

Bericht van MOLLIE BV

8 jaren geleden - Beste Jaco, Ik begrijp dat het vervelend is dat je deze SMS'jes ontvangt. Kun je aangeven welk verkortnummer (shortcode) er als afzender staat? Ik kan dan controleren of dit via ons verstuurd is. Het is verplicht om een afmeldingsprocedure te hebben voor elke dienst. Vaak is kan dit door 'STOP' te SMS'en naar de shortcode. Het is wel zo, dat je jezelf hoogstwaarschijnlijk hebt aangemeld voor een abonnementsdienst. Anders is het niet toegestaan berichtjes te versturen. Ik hoor graag van je, hoewel ik natuurlijk niet kan garanderen dat ik je kan helpen. Met vriendelijke groet, Jelle Kaat

Reactie van de melder van de klacht Jaco

8 jaren geleden - Beste Jelle, Ik heb me nooit ergens voor aangemeld en ben ook niet van plan om ergens voor te betalen om iets te stoppen waar ik nooit om gevraagd heb. het bericht wat ik krijg kan ik alleen stoppen door STOP naar 6491 te sturen of te bellen naar 0900-4004343. Verder zie ik geen shortcode of zo....Ik hoop dat je er iets mee kan. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Jaco Cornet

Alle klachten die gemeld zijn door Jaco