Klacht: 60 euro voor gratis proefverpakking van DetoxActief

op 10 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Onlangs, via een advertentie via Facebook, een gratis proefverpakking aangevraagd bij DetoxActief. Via een pagina hoef je alleen je e-mailadres en het verzendadres in te voeren.

Na ongeveer een week een factuur van Billink BV van 59,95 euro. De aangebroken verpakking ( het is immers een gratis proefpakket) met een brief naar DetoxActief gestuurd. Daarin netjes aangegeven, dat de factuur niet betaald gaat worden en met het verzoek of ze willen stoppen met deze misleidende reclames.

Tegelijkertijd een brief gestuurd naar Billink BV om ze in te lichten over de oplichtingspraktijken van DetoxActief. Een kopie van de brief naar DetoxActief meegezonden.

Echter blijven ze aanmaningen sturen en de kosten verhogen. Deze wordt natuurlijk niet betaald en eens kijken of ze het lef hebben om dit voor te laten komen.

PS. Jammer dat ik DetoxActief niet bij bedrijven kon invoeren, omdat Billink slechts incasseert voor ze.

Stoppen met deze misleidende reclames en het duperen van anderen en de factuur seponeren.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 12:20 geantwoord

Beste Michel,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.

De e-mail welke is gestuurd kan naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mail nemen wij contact op met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva