Klacht: 6 dagen op gelopen en de schoen zijn totaal op en voorkanten zijn totaal versleten!

op 06 oktober 2011 over Giga Shoes in de categorie Schoenenwinkels

Ik had voor mijn zoon Giga schoenen gekocht, met veters en dan zo een rits aan de zijkant. Nou na 2 dagen waren de punten zo goed als versleten. 4 dagen later was ik in de sportwinkel om nieuw sport schoenen voor hem te kopen en liet de schoenen aan de verkopen zien en hij zei van dit kan echt niet, want de onderkant bleek ook al helemaal weggesleten te zijn op het stuk net achter de tenen en hij adviseerde om terug te gaan naar de winkel. Dit leek mij zinloos maar ik ben het toch gaan proberen. Terug naar Ziengs en daar moest ik ze inleveren en dan 1,5 week later zou ik antwoord krijgen als de rayonmanager deze winkel zou bezoeken. Vandaag werd ik gebeld en wat bieden ze ik mag een ander paar kopen voor 50% korting en de oude schoenen kan hij dan nog helemaal aftrappen. Ze zeggen inderdaad dat het wel erg is voor schoenen van 10 dagen oud, maar ja het komt van buitenaf en dat doe je zelf. Kortom mijn zoon krijgt de schuld. Mijn zoon heeft normaal vaak van die adidas gympen van 45 euro en die gaan wel 5 maanden mee.Voor ons dus nooit meer GIGA schoenen.

Ik wilde dat ik nieuwe schoen uit mag zoeken en dan maximaal voor het geld dat de giga schoenen gekost hebben of dat ik in iedergeval de helft terug krijg 60 euro. Ik wil geen giga schoenen meer.

Alle klachten die gemeld zijn door Mary van Eck