Klacht: 5e klacht

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

reeds 4 keer eerder klacht ingediend : 616820 – 606692 – 562383 – 541394

ook nog 2 maal per post alle stukken opgestuurd naar Post.nl op 22 juni en 7 augustus 2017. laatste bericht van Post.nl

Van: Maaike Velde
Onderwerp: Uw navraag 02762644 [ ref:_00D30VG9Y._500D019nY3h:ref ]
Datum: 17 maart 2017 11:13:54 CET
Aan: “info@wimtimmermans.nl”

Geachte heer Timmermans,

Ik begrijp dat u op 15 maart contact heeft gehad met onze klantenservice over een lopende schade case.

Mijn collega die de case in behandeling heeft Dhr Obbema is deze week niet aanwezig. Aangezien hij intern contact heeft met andere afdelingen, zal hij de case aankomende maandag verder oppakken.

Met vriendelijke groet,

Maaike Velde
Serviceteam Consumenten
PostNL Pakketten Benelux B.V.
ref:_00D30VG9Y._500D019nY3h:ref

niets meer vernomen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een telefoonnummer van de behandelaar.
Ze hebben niet het fatsoen om inhoudelijk te reageren.
Niemand neemt de verantwoordelijkheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2017 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Rijswijk,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder kwalijk om te vernemen dat uw melding nog niet is afgehandeld. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik begrijp dat u graag zo snel mogelijk uitsluitsel hierover wenst te ontvangen. Tot mijn spijt kan ik u geen telefoonnummer verstrekken van de behandelaar. Ik heb de betreffende afdeling een bericht gestuurd met het verzoek zo spoedig mogelijk contact op te nemen om deze kwestie verder af te handelen. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie nu snel naar tevredenheid zal worden afgehandeld.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door FVR