Klacht: 50 euro voor een offerte

op 23 juni 2017 over Casius in de categorie Bouwbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Men vraagt vooraf 50 euro voor een offerte omdat het onder garantie van een ander bedrijf valt. Gewoon belachelijk!

Gewenste Oplossing:

Geen 50 euro vooraf vragen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Casius

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Casius nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Casius in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Casius een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Casius

Heeft op 27 juni 2017 om 14:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gerald Wedding plaatste bij Casius.nl de volgende aanvraag: \"Door een verkeerde bevestiging door de leverancier van het zonnescherm is een gevelsteen losgekomen en een barst in de voeg van de gevel ontstaan. Dit moet met spoed worden herstel, waarna de leverancier het zonnescherm weer zal monteren. De reparatie ie maar een kleine klus maar zeer noodzakelijk. De factuur wordt naar Zon en Scherm Zoetermeer gezonden (garantie van het bedrijf). De klus dient uiterlijk 30 juni gereed te zijn.\"

Wij hebben met de heer G. Wedding besproken dat wij een bedrijf kunnen vinden die een offerte uitbrengt, maar voor het opstellen mogelijk EUR 50,00 in rekening brengt welke verrekend wordt met de aanneemsom bij opdracht. Uiteindelijk is de offerte dan alsnog gratis, maar voorkomt een bedrijf wel dat er tijd gestoken wordt in een bezoek en het opstellen van een offerte zonder dat dit leidt tot uitvoering van de opdracht. Uiteindelijk zijn er klanten die de offerte uitsluitend gebruiken voor het innen van een schadebedrag zonder dat de schade hersteld wordt. In dit geval leiden, zoals altijd de goede onder de kwaden. We leven wel in een vrij land en de heer Gerald Wedding heeft besloten dan niet van onze service gebruik te maken. Wij hebben zijn aanvraag dan ook keurig afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door g.wedding