Klacht: 50 euro kosten voor een monteurafspraak

op 20 mei 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Dinsdag 18 mei kwam ik er s’ochtends achter dat mijn internetverbinding van ziggo het ineens niet meer deed. Ik heb toen contact met ziggo gehad en zij vertelden dat wanneer het probleem met hun apparatuur is zij de kosten van de monteur zouden betalen.

Ik ben hier mee akkoord gegaan, gezien mijn internetverbinding het helemaal niet meer deed.

Woensdag 19 mei komt de monteur langs en hij vervangt mijn oude modem en (zonder dit aan mij te melden) het WCD. Hierna kan ik weer internetten.

Donderdag 20 mei krijg ik de rekening van Ziggo. 50 euro. Maar de monteur heeft niets aan mijn eigen spullen gewijzigd. Ziggo helpdesk wilde niet mij de 50 euro crediteren.

Ik ben tevreden wanneer ziggo de 50 euro crediteert, want de monteur heeft enkel apparatuur van Ziggo vervangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht sanderevers

2 maanden geleden - De klacht is opgelost, door een telefoongesprek van de helpdesk. Er is een duidelijke miscommunicatie geweest en ik krijg de 50 euro gecrediteerd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanderevers