Klacht: 5 weken wachten op een toestel

op 30 maart 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb vandaag voor de 5e keer gebeld naar jullie klantenservice om te vragen wanneer ik mijn telefoon eindelijk krijg.
Het gaat om een samsung note 4 edge die halverwege februari ontvangen is door jullie.
Het toestel kan niet gerepareerd worden en er is een nieuwe voor u besteld is mij verteld.
Wij krijgen elke week nieuwe telefoons geleverd dus ik verwacht dat u telefoon deze week nog geleverd gaat worden is mij verteld op 27 februari.
Ik heb sindsdien elke week gebeld om te vragen wanneer mij telefoon geleverd gaat worden maar week in week uit kan de dame van de klantenservice mij dit niet vertellen.
Nou ik weet het wel hoor de telefoon is de afgelopen 5 weken niet geleverd dus de komende weken gaat dat ook niet gebeuren.
De mevrouw heeft me nog wel als alternatief de samsung s5 aangeboden maar daar ga ik niet mee akkoord.
Ik heb specifiek de note4 edge nodig omdat deze het handigst is voor mij werk.
Graag zou ik willen dat mij klacht zsm verholpen wordt.

Mijn voorstel is dan ook om de samsung note5 te leveren aangezien jullie niet de note4 edge kunnen leveren en ik al ruim 6 weken zonder telefoon zit.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 05 juli 2016 om 14:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door z.elhasnaouy