Klacht: 5 keer fout bij ESSENT

op 28 januari 2011 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

eerste poging zegt essent mijn aanvraag niet ontvangen te hebben. Tweede en derde poging gebruikt essent mijn bouwaansluiting om een vaste aansluiting te vragen. Vierde poging draait essent een cijfertje om in mijn EAN codes. Vijfde poging krijg ik nog geen reden van mislukking. Gevolg is dat Enexis mij heeft aangesloten, maar hangsloten op de meterkast heeft moeten zetten. Deze kunnen er pas af als Essent een goed contract heeft opgesteld. Doordat het 5 keer fout gaat zit ik al 10 dagen zonder stroom en gas in de nieuwbouwwoning.

Gewenste oplossing

Een goed contract opstellen en aan Enexis doorgeven dat het geregeld is zodat de hangsloten verwijderd kunnen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 31 januari 2011 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste steinheeren,

Wij hebben uw klacht op Klachtenoplossing.nl behandeld en opgelost. Wij willen u vragen een stem uit te brengen op Klachtenoplossing.nl over onze klachtenafhandeling.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent medewerker

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Essent beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door steinheeren