Klacht: 5 jaar garantie een wassen neus bij Beter Bed

op 31 juli 2020 over Beter Bed in de categorie Bedden

11 november 2016 zijn er bij ons 2 matrassen geleverd. Sinds geruime tijd is er een verzakking in het matras welke ook door de monteur geconstateerd zijn. Dit is een productie fout en er moet een nieuw matras komen. We hebben dit matras toentertijd met 5 jaar garantie gekocht. Nu opeens zouden we moeten bij betalen om een nieuw matras te krijgen, waar zijn de 5 jaar garantie dan? 5 jaar garantie is ook 5 jaar recht op kostenloos herstel.
We hebben er toen juist voor gekozen om om een matras met langere garantie te kiezen omdat de eerste matrassen binnen 3 jaar kuilvorming hadden… nu blijkt dat er maar 2 jaar garantie op zit en de rest volgens non comformiteit regels geregeld zou worden. Betekend dat we maar 1/3 van de nieuw prijs krijgen. Uitgelegd dat we hier niet mee akkoord gaan en dat we Beter Bed houden aan de 5 jaar garantie waarmee wij de matrassen gekocht hebben.
Inmiddels is de monteur al bijna 3 weken geleden geweest en horen wij niks vanuit Beter Bed. Via Twitter deze klacht eerst voor gelegd krijg ik doodleuk als antwoord jullie hebben 5 jaar Beter Bed garantie waarmee jullie de 1e 2 jaar een nieuwe krijgen en daarna ieder jaar 33,3% afschrijving. Soort van opgelicht bij de verkoop? Hier is nadrukkelijk over gesproken dat we juist vanwege de 5 jaar garantie, dus 5 jaar kosteloos herstel gekozen hebben voor de duurdere matrassen.

Een nieuw matras geleverd in de 5 jaar garantie. Dit is een productie fout wat de monteur ook aan gaf. Hij had dit zelfs nog nooit eerder gezien. Geen kosten aan mijn zijde

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 31 juli 2020 om 12:55 geantwoord

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen via een ander kanaal en zijn hierbij tot een passende oplossing gekomen.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00.

Beter Bed
Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door sjtienuh