Klacht: 5 euro afschrijving per week voor games voor mobi

op 20 september 2016 over MCDS in de categorie SMS Diensten

Er wordt al sinds eind vorig jaar 5 euro per week afgeschreven bij mijn telefoonrekening. Heb geen idee hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen.
Heb dit vanaf vandaag stop gezet via payinfo.nl Al met al heeft me dit ongemerkt zo’n 250 euro gekost.

Geld terug?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MCDS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MCDS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MCDS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MCDS

Heeft op 26 september 2016 om 10:20 geantwoord

Geachte heer Stein,

We zien in ons systeem dat u op 24 Oktober 2015 de hieronder volgende game besteld en gedownload heeft;
Download history
Created_at Fetched Content
21:16:01
24-10-2015 yes - Dungeon Adventure

U bent akkoord gegaan met de voorwaarden van de dienst door deze te accepteren. We zullen u niet crediteren, aangezien u de dienst vrijwillig aangegaan bent. Uw nummer is op 20 September afgemeld voor de dienst.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst geweest te zijn. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op via onze eigen klantenservice: customercare@mcds.cw.

MCDS NV Customercare

Heeft op 26 september 2016 om 14:18 geantwoord

Mocht er iets gedownload zijn, wat ik niet terug kan vinden omdat mijn telefoon vervangen is, is deze download nooit en te nimmer gebruikt. Dit moet bij dit bedrijf toch wel duidelijk zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Nic19