Klacht: 5 dagen geen internet,tv en telefoon

op 31 oktober 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

van do 13-10-2011 t/m 17-10-2011 hebben wij geen gebruik kunnen maken van alle 3 ,dit koste ons 3x bellen met een 06 nr met upc en 5 dagen wachten op een oplossing.
onvriendelijk ant.van de medew.en tegenwerking ,op ons huisadres is bedrijf gevestigd en wij waren 5 dagen niet in staat om gebruik te maken van internet wat ons klanten heeft gekost!!
wij moesten de storing en monteur zelf betalen maar nadat duidelijk was dat de storing niet aan ons lag viel de nota weg.
upc gaat slecht om met klanten en de nota van oktober was voor de hele maand wat dus niet klopt,wij willen minimaal 5 dagen vergoeding hebben van upc.

Gewenste Oplossing:

vergoeding van 5 dagen en een zeker excuus van grof en onvriendelijk gedrag.
herhaling van dit incident sneller oplosbaar niet 5 dagen afgesloten zijn,waardeloze service!!

Alle klachten die gemeld zijn door linda161