Klacht: 4ALLticket OPLICHTERS! Onvriendelijk en brutaal personeel met grote bek

ghilav op 14 januari 2011 over 4alltickets.nl in de categorie Kaartenverkoop

Aller eerst waren de tickets veel duurder. En het ergste is nog dat het concert was geannuleerd en ik op de gewijzigde datum helaas niet beschikbaar ben. En natuurlijk kon je bij ieder andere ticket site wel de kaartjes netjes terug geven en je geld gecrediteerd krijgen behalve bij deze oplichters. En telefonisch zijn het een stelletje onbeschofte vuile criminelen.
Lees hier mijn hele verhaal http://4alltickets-slechte-service.blogspot.com/

Gewenste oplossing

MIJN GELD TERUG. EN SLUITING VAN DEZE CRIMINILE ACTIVITEITEN.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 4alltickets.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4alltickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4alltickets.nl

Heeft op 10 november 2017 om 15:15 geantwoord

Beste Ghilav, we sluiten jouw klacht op Klacht.nl omdat deze gedateerd is. Tickets worden verkregen door een uitgebreid netwerk van contacten. De prijs van de tickets aangegeven op de website reflecteren dan ook de kosten, tijd en moeite om de door u gewenste tickets te kunnen bemachtigen. Kenmerkend is dat de prijs van de tickets de waarde aangegeven op het ticket overschrijdt. Prijs komt tot stand door de marktwerking van vraag en aanbod; prijzen kunnen dus fluctueren. Alle orders zijn bindend voor de koper en kunnen niet worden geannuleerd zonder schriftelijke toestemming van 4ALLtickets.

Alle klachten die gemeld zijn door