Klacht: 48PFS8109/12 en 55PUS7600 beide in de afvalbak na reparatie door ce repair

op 13 september 2016 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Hierbij wil ik een klacht indienen over ce repair uit Dordrecht, vooral om de waardeloze service en monteurs waar ik een groot vraagteken achter zet.

in feb 2015 kocht ik bij de media markt een 48PFS8109/12 na een paar maanden gingen deze tv kapot.
Ce repair is bij mijn langs geweest om mijn tv te maken, ipv maken ging mijn tv achteruit, zover achteruit dat ze de schuld gaven aan Ziggo.
Ziggo heeft de deur bij mijn plat gelopen om de storing te verhelpen maar hebben niks kunnen vinden (storing zat niet in kabels/splitter/modem van ziggo)
Toen mocht ce repair weer knutselen aan mijn tv, en weer nieuwe onderdelen erin gezet maar de tv heeft nooit meer goed gespeeld.
Voor de eerste reparatie heeft de tv altijd perfect gespeeld, totdat ce repair langs kwam.
Uiteindelijk is deze mooie tv de bak ingegaan, na een levensduur van 10 maanden.

Toen ben ik overgestapt na de Philips 55PUS7600, een tv van 1800 euro.
Na een paar maanden kreeg mijn tv een software fout en dat hielt in dat bij opstart de tv niet meer doorliep, dit was te verhelpen door de 220v stekker eruit te halen en 30 sec wachten en daarna deed hij het weer.
Deze storing kwam te vaak voor dat de tv gemaakt moest worden door ce repair, en toen begon de ellende weer opnieuw net zoals mijn vorige tv.
De monteur kwam langs en zetten er een nieuwe ssb board in en verdween weer, zonder de tv eerst grondig te testen.
Toen ik thuis kwam viel mijn gelijk op dat het beeld donker en flets was, ik heb getracht het beeld opnieuw in te regelen maar het mooie beeld wat hij de dag ervoor nog gaf heeft hij nooit meer geven.
nog geen 3 weken laten viel ons op dat de rechte kant van het scherm donker was, dus weer maar gebeld met ce repair dat mijn tv weer kapot is.
Nu kwam een monteur en die vertelde dat het scherm kapot was en dat deze besteld moest worden.
na een paar weken was het scherm binnen en de reparatie werd ingeplant, een zeer ongeïnteresseerde monteur kwam binnen en gooide behoorlijk hard de doos met mijn scherm in de gang neer.
Hij zetten de tv aan en zei….oh nog een storing in de tv, dus ik neem deze tv mee.
vervolgens werd mijn van de muur gehaald en in de bus gegooid en kon nog net op het laatste moment een leen tv krijgen anders was hij al 3 straten verder op.
Hij reed behoorlijk hard van mijn oprit af de weg op en dacht bij me zelf, daar gaat mijn tv en die zal wel nooit meer terug komen. (dit was 22-08-16)
de weken gingen voorbij en hoorde maar niks, toen zelf maar aan de bel getrokken van waar blijft mijn tv.
Toen kreeg ik te horen dat mijn tv van 1800 euro niet meer te maken was? de tv is weg gegaan met een kapot scherm en een nieuw scherm was al besteld en aanwezig.
ik heb diverse malen gevraagd wat is er dan kapot aan mijn tv en het enige onfatsoenlijk antwoord van ce repair uit dordrecht krijgt is…..je kunt je geld terug krijgen of het toestel word vervangen door de 8600 serie, of ze reageren nergens meer op
Dit is mijn tv en heb het recht om te weten wat er kapot is aan mijn tv, maar blijkbaar denk ce repair dat zij de eigenaar zijn van deze tv.
Ik heb in 18 maanden tijd twee duren tv laten repareren en beide tv liggen nu in de afvalbak, dank zijn ce repair
Ik heb ruim 12 maanden lang met kapotte tv gezeten die ce repair heeft gerepareerd en honderden euro’s armer geworden.
Dus als je mijn vraagt is de kennis van de monteur niet erg hoog, dat ze nog niet eens een tv kunnen repareren.
Zelfs de eerste monteur verteld ons dat we hdmi 1 ingang niet moesten gebruiken omdat de tv daar niet tegen kan. (mijn mond viel hiervan open van deze stomme onprofessioneel gedrag van deze monteur)
ipv de storing verhelpen roepen ze maar wat…..wat een kennis had deze monteur
In deze tv tijdperk is het gewoon printen verwisselen ipv het echte defecte onderdeel op te sporen en te vervangen, en zelfs dat kunnen ze nog niet eens.
Daardoor zijn twee tv met een straat waarden van boven de 3000 euro zo de bak in gegaan.

als deze pruts reparaties bij mijn worden uitgevoerd dan zullen er misschien nog wel meer mensen zijn die hiervan ook het dupe van zijn geworden.

Ce repair moet binnen 15 werkdagen de tv gerepareerd hebben, alleen dit maken ze niet waar en vertellen de klant totaal niks…..en dat noem ik nou een echt groot waardeloos bedrijf die de klant niet serieus neemt en met het kluitje het riet in stuurt, om informatie met opzet achter te houden.

Ik ben pas tevreden dat ik gecompenseerd word dat ik ruim een jaar lang met kapotte tv's thuis heb gezeten die door ce repair gerepareerd zijn,en nu beide tv in de afvalbak liggen.
En dat ik schadeloos word gesteld doordat ik tussen de eerste en tweede tv extra 600 euro moest bij betalen incl extra verzekering. Omdat mijn eerste tv ook niet meer te maken was
ook verwacht ik een excuses door de onbeschofte en kort af telefonisten van ce repair
Fatsoen bij de telefonisten is zeer ver onder de maat, en ze doen net of ze niet door kunnen verbinden.
En ce repair als dit standaard is om klanten zo te behandelen en tv te snel totaal los te verklaren, zoek dan iets anders om te doen ipv tv te maken.
En laat een echt bedrijf mijn tv repareren ipv alles in de afvalbak te gooien en mijn geld uit mijn zak kloppen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 14 september 2016 om 14:46 geantwoord

Geachte heer,

Wij hebben kennisgenomen van uw bovenstaande relaas. Het dossier m.b.t. de reparatie van uw vorige tv (de 48PFS8109/12) en daaraan verbonden e-mailcommunicatie geven genoegzaam het verloop van de reparaties aan alsmede het aan u op 10-12-2015 gecommuniceerde eindresultaat. Er is u toen duidelijk aangegeven welke opties u tot een oplossing heeft. Klaarblijkelijk heeft u ervoor gekozen een andere tv te kopen. Het is uiteraard zeer vervelend dat ook deze tv klachten vertoont. Let wel: CE Repair Services is niet de producent, noch de leverancier. Wij zijn puur en alleen de reparateur.
Helaas is de reparatie van uw tv niet mogelijk omdat de benodigde onderdelen niet beschikbaar zijn. Dit is u reeds meegedeeld. Wij hebben nadien derhalve contact gehad met de producent van wie u reeds op 07-09-2016 een voorstel tot een passende oplossing heeft ontvangen. Het reparatietraject is daarmee teneinde gekomen. De afronding vindt nu plaats tussen u, de dealer en de producent.

Mocht u n.a.v. dit bericht nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk dit v.a. heden alleen nog per e-mail te doen.

CE Repair Services.

Alle klachten die gemeld zijn door fb43049