Klacht: 40% van de tegels zijn gebroken/gescheurd

op 01 mei 2017 over NuSierbestrating.nl in de categorie Tuin

NOOIT MEER! wat een onvriendelijk bedrijf!
2 van de 9 pallets waren beschadigd met transport hierdoor meer dan 100 tegels gebroken of zodanig beschadigd dat ze niet gebruikt konden worden. foto’s gestuurd, ze geloofde het niet het was b-keuze en dat is het risico. 10 % ja er was 40% ( ongeveer 100 tegels) onbruikbaar. filmpje gemaakt dat de tegels braken als er zachtjes op getikt werd. leverancier opgebeld met de vraag kan het dat er 2 pallets de tegels precies op dezelfde plek gebroken zijn. Dat was niet mogelijk volgens de leverancier.
Nusierbestrating wilt geen oplossing zoeken en blijft bij het punt:dan blijf ik toch bij ons standpunt dat de deze producten goed te verwerken zijn en als terras goed te gebruiken zijn. vind ik knap als de tegels door de midden zijn of de randen helemaal afgebroken. ook konden ze niet nieuwe pallets zsm leveren tegen betaling, ik heb zelf bij een ander bedrijf extra tegels moeten halen (335,00)en de stratenmaker een dag extra moeten inhuren.(320,00) NUsierbestrating nooit meer!!
klacht inmiddels ingedient bij thuiswinkel waarborg.
Dat het beschadigd kan worden met transport is mogelijk maar het vervolgens ontkennen en het niet op willen lossen in onacceptabel!

als er excuus word gemaakt voor de klantonvriendelijkheid van het bedrijf,
ik heb veel extra kosten moeten maken, dus ik vind dat op zijn minst er 2 pallets gecrediteerd moeten worden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NuSierbestrating.nl over deze klacht.

Bericht van NuSierbestrating.nl

3 maanden geleden - Geachte heer van Tol, We vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Wij hebben inmiddels meerdere malen contact gehad en hebben uw gebroken tegels netjes aan u gecrediteerd. Breuk valt inderdaad onder B-keus, echter was het in uw geval helaas erg veel. Daarom hebben we na overleg met onze fabrikant besloten om het bedrag van de gebroken tegels aan u te crediteren. We hopen dat u ondertussen wel kunt genieten van de rest van uw bestrating in uw tuin! Met vriendelijke groet, Het team van NuSierbestrating.nl

Alle klachten die gemeld zijn door casper1989