Klacht: 4 x hebben ze getracht te leveren niemand thuis maar ook geen briefje achterlaten

op 19 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb wat bij Lidl besteld zou geleverd worden door DHL
tot mijn grote verbazing krijg ik van de Lidl een mailtje dat het is terug getuurd is omdat ze 4 keer hebben geprobeerd om het te leveren.
Tot mijn grote verbazing 4 keer geen briefje in de bus dat er niemand thuis is, maar zal het nog sterker vertellen er is altijd iemand aanwezig omdat ook ons kantoor daar zit. Ik bellen met DHL kunnen helaas niks anders doen dan een notitie te maken van deze klacht. Maar ik denk wel dat ik weet wat het probleem is ze moeten 100 meter lopen om het af te leveren en daar zijn ze te lui voor om het te moeten doen.
kortom ik krijg me bestelling niet meer omdat deze nu verkocht is aan andere mensen krijg zelf € 21,00 minder terug voor de verzendkosten ja kijk zo wil ik ze ook wel verdienen als bezorger.
Heb vandaag al mijn leveranciers een mail gestuurd dat ik niks maar dan ook niks meer via DHL wilt ontvangen dan maar 5 euro meer kwijt zijn aan een ander bedrijf maar dan wel me spullen ontvangen, want dit is jammer genoeg ook niet de eerste keer dat DHL zo werkt

Dat ze gewoon eens doen wat ZE MOETEN doen bezorgen!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 september 2017 om 13:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig te horen dat uw zending retour afzender is gestuurd. Volgens mijn gegevens is uw pakket inderdaad retour gestuurd in verband met 4 niet geslaagde afleverpogingen omdat er alle keren niemand thuis aangetroffen. U geeft aan dat dit niet klopt. Hier heb ik dan ook direct melding van gemaakt want dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Tot mijn spijt is uw pakket wel geretourneerd. Ik wil u daarom graag adviseren contact op te nemen met de afzender. Zij zullen het opnieuw moeten versturen.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 19 september 2017 om 14:06 geantwoord

Nee zeker niet tevreden kan namelijk niet meer besteld worden maar wel 21 euro lichter en heb er ook geen vertrouwen in dat het in de toekomst verbetering in zit

Alle klachten die gemeld zijn door Oscar 1966