Klacht: 4 klachten in 1 Woonsquare Wonen& Slapen

op 08 november 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

23-07-2016 hebben wij bij Woonsquare Wonen& Slapen een 3-zitsbank en een bijbehorende hocker inclusief volledige garantie aangeschaft. Waarvoor een leveringstijd van 12 weken. Gezien wij op de eerste verdieping wonen bij aankoop meteen afgesproken dat er bij levering een takel lift meegenomen zou worden. Daarnaast zou de hocker in een afwijkende maat namelijk 60×60 i.p.v. 60×90 geleverd worden. Beiden expliciet op de bon laten noteren.

22-10-2016 zou na telefonische aankondiging (waarbij nogmaals de takel lift benoemd en bevestigd) al het bestelde geleverd worden. Bij aankomst van de bezorgers bleek meteen al dat er geen takel lift was meegenomen, wat maakte dat wij buren moesten vragen om de bank via een wankele ladder binnen te zien krijgen. Wanneer dit eenmaal gelukt was en de hocker werd uitgepakt werd ook nog duidelijk dat deze niet in de aangepaste maat van 60×60 maar in de standaard van 60×90 geleverd was. Daarnaast is na inspectie van de bank een beschadiging gesignaleerd.

Volgens de bezorgers en de winkelmedewerkers die wij diezelfde dag nog gesproken hebben zou het hoofdkantoor 24-10-2016 meteen contact met ons opnemen om e.e.a. alsnog in orde te maken. Echter wachten wij tot vandaag nog steeds op enig bericht.

Samengevat dus een slechte service, niet nakomen van gemaakte afspraken, leveren van verkeerde en beschadigde producten.

Levering van een hocker in de juiste maat 60x60 en een korting/ compensatie op het betaalde bedrag (waar gezien meteen bij levering afspraken niet nagekomen zijn een deel van ingehouden is).

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 01 december 2016 om 16:54 geantwoord

Bericht van Woonsquare

1 maand geleden - Geachte heer / mevrouw Kruit, Op de eerste plaats onze excuses voor de lange doorlooptijd. De nieuwe hocker is inmiddels binnen gekomen. Wij laten de afmeting voor de zekerheid even controleren door onze technische dienst. Daarna maken wij direct een afspraak met u voor de bezorging. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, S.Dusee Afdeling Klantenservice

Heeft op 25 februari 2017 om 12:25 geantwoord

Als de hocker binnen is en bezorgd kan worden, waarom moet het dan zo lang duren om een afspraak te maken?
Dit was de eerste klacht waar ook vermeld wordt dat de bank ook schade had inclusief foto's

Mijn Klacht
23-07-2016 hebben wij bij Woonsquare Wonen& Slapen een 3-zitsbank en een bijbehorende hocker inclusief volledige garantie aangeschaft. Waarvoor een leveringstijd van 12 weken. Gezien wij op de eerste verdieping wonen bij aankoop meteen afgesproken dat er bij levering een takel lift meegenomen zou worden. Daarnaast zou de hocker in een afwijkende maat namelijk 60x60 i.p.v. 60x90 geleverd worden. Beiden expliciet op de bon laten noteren.

22-10-2016 zou na telefonische aankondiging (waarbij nogmaals de takel lift benoemd en bevestigd) al het bestelde geleverd worden. Bij aankomst van de bezorgers bleek meteen al dat er geen takel lift was meegenomen, wat maakte dat wij buren moesten vragen om de bank via een wankele ladder binnen te zien krijgen. Wanneer dit eenmaal gelukt was en de hocker werd uitgepakt werd ook nog duidelijk dat deze niet in de aangepaste maat van 60x60 maar in de standaard van 60x90 geleverd was. Daarnaast is na inspectie van de bank een beschadiging gesignaleerd.

Gewenste Oplossing

Extra informatie
klantnummer 190472
ordernummer 10107491

Alle klachten die gemeld zijn door kruit kruit