Klacht: 4 Beschadigde eetstoelen

op 01 mei 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb een nieuwe Hallund eettafel ,Hallund tv meubel en 4 zwarte Hammel eetstoelen in de Jysk Barendrecht besteld .

De bestelling kwam op 21-4-2017 aan .

De eettafel en tvmeubel van de Hallund serie waren prima , maar helaas waren de 4 Hammel eetkamerstoelen beschadigd .

Ik heb dit direct gemeld aan de klantenservice , en die gaf aan dat de vestiging in Barendrecht contact met mij zal opnemen .
Dit is na 10 dagen wachten nog niet gebeurd .

Ik heb de eetkamerstoelen nu in elkaar gezet , en de dozen weggedaan ivm ruimtegebrek .
Nu ben ik verder tevreden met de Hallund serie , en wil daar nog een salontafel vanbestellen , maar twijfel nu ivm afhandeling van de klacht .

Eventuele compensatie ivm teleurstelling.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Geachte mevrouw Schnitzler, Onze excuses voor onze verlate reactie. Graag verneem ik of de klacht inmiddels als is afgehandeld door onze winkel in Barendrecht. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag. Dan kan ik mijn collega's vragen om dit zo spoedig mogelijk op te pakken. Met vriendelijke groeten, Esra JYSK Klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht Mei2017

1 maand geleden - Hartelijk dank voor uw bericht. De klacht is inmiddels verholpen :) Mvg nanda

Alle klachten die gemeld zijn door Mei2017