Klacht: 4

op 12 oktober 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

philips vraagt mij voor een mening,over het nieuwe scheerapparaat,daarop heb ik geantwoord,slecht niks waard en jammer van het geld,gewoon de waarheid,dan krijg ik bericht dat dit review niet geplaats word,is niet erg,
maar ze doen er ook niks mee,hoe denk u daar over?
verder wil ik dit ook bij radar neerleggen,
groetjes

Gewenste Oplossing:

een fatsoenlijke

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips gaat het scheerapparaat geheel kosteloos voor de klant omruilen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door puch