Klacht: 3x zogenaamd aanbellen

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie avonden op rij zou de bezorger langskomen. Krijg allerlei mails en sms’jes, vanavond tussen tijd x en tijd y komt de bezorger. Je blijft er voor thuis en er word niet eens aangebeld! Er is exact nul keer een briefje in de bus gedaan, maar volgens de Postnl App ben ik niet thuis?!?! Wat een waardeloze service. Elke avond de deur niet uit kunnen en dan nog geen pakket. Ooit was dit een fatsoenlijk bedrijf met goede service en goed personeel. Niets meer van dit alles.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn betaalde toeslag voor avondbezorging terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Beurskens, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger drie avonden op rij niet bij u langs is geweest. Ik kan me voorstellen dat u hier erg boos en teleurgesteld over bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen en ontvang ik graag nog de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? - Heeft u voor avondbezorging gekozen toen u de bestelling plaatste bij de afzender of heeft u de bezorging gewijzigd en via onze site of app voor avondbezorging gekozen? In het laatste geval ontvang ik graag uw IBAN-nummer. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Beurskens, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 september 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Beurskens,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leonardo78