Klacht: 3x verkeerd gesorteerd en al dagen met een planning bezig

op 01 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3x is mijn verwachte pakketje verkeerd gesorteerd en ze zijn al dagen met een planning bezig.
Ikzelf en de verstuurder heeft al contact gehad met DHL maar o,o informatie.
Toen ik vroeg of ik dan doorverbonden kon worden met de tevredenheids bandje moest ze me eerst ophangen?!
DHL waar is mijn pakket!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik nu mijn pakket heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 september 2018 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Riet,

Bedankt voor uw bericht.

Met uw zending van Nourished Nederland is inderdaad een probleem ontstaan. Mijn excuses hiervoor.

De afzender heeft hierover inmiddels contact met ons gehad. Er is meteen een onderzoek gestart. Onze backoffice is hier nu druk mee bezig. Zij zullen de afzender informeren zodra er meer duidelijkheid is.

De afzender zal u verder op de hoogte houden. De afzender, bij wie u klant bent, is uw aanspreekpunt in dezen. Met vragen kunt u zich dan ook tot hen wenden.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 03 september 2018 om 09:36 geantwoord

Pakketje nog steeds niet ontvangen jullie doen gewoon niets!

Alle klachten die gemeld zijn door R v Riet