Klacht: 3x te laat

op 18 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al 2 dagen ben ik thuisgebleven, en alle twee de dagen verzette de bezorger de verwachte levertijd pas NA 22.00u naar morgen. Ik kon dus niet een nieuw tijdslot kiezen. Net aan de telefoon met PostNL blijkt dat het pakket vanavond pas rond 22u komt, en dat daar niets aan te doen is. Dat ik het eerder nodig heb vond de dame van PostNL vervelend, maar toch kon ze er niets aan doen. Ik vind het schandalig dat dit in 2017 nog op deze manier gaat, en dat de klant het maar zelf uit moet zoeken, ook al zit de klant in de problemen dankzij een fout van PostNL.
Aangezien ze hebben aangegeven dat ze zelf geheel de schuldige zijn, wil ik dat zij het pakket van 75 euro vergoeden, aangezien ik er nu niets meer aan heb.

Excuses heb ik al gehad,daar heb ik niks aan. Ik wil dat ze het pakket vergoeden, aangezien ik er nu niets meer aan heb.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 september 2017 om 16:28 geantwoord

Geachte mevrouw Hielckert,

Het spijt me dat de bezorging van uw pakket niet naar wens is verlopen. Onze doelstelling is uiteraard altijd om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het langer duren. Ik zie dat dit pakket standaard is verzonden en niet als spoedzending. Aan de hand van de status informatie heb ik vernomen dat u het pakket inmiddels heeft kunnen afhalen op een postkantoor.

PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade. Het is niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanneh