Klacht: 3x fotoboeken niet op tijd geleverd

op 19 december 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik ben een vaste klant van Albelli vanaf 2010, ik heb nooit problemen gehad met Albelli tot 2016. Is er een nieuwe directie, nieuwe medewerkers geen idee. Maar ik heb nu 4 boeken laten bestellen in 2017 waarvan 1 op tijd goed geleverd is de andere 3 heb ik alleen problemen gehad en je krijgt elke keer iemand anders aan de telefoon met dezelfde informatie als ik u was probeer morgen even terug te bellen dan hebben we meer informatie….NOT!dan was het de schuld van post nl, of wegens drukte niet op tijd kunnen leveren, pas dan de dagen op de website aan, ik heb in augustus een boek laten maken voor mijn tante in het buitenland, ze waren mijn boek kwijt of het lag weer bij post NL.(ik mocht een gratis mok bestellen) Het andere boek heb ik nooit ontvangen waar ik ook heb aangegeven mijn geld terug te willen, deze heb ik uiteindelijk na 8 keer bellen ontvangen, maar nog nooit me boek ontvangen, waarop mijn vraag was foto’s zijn erg persoonlijk, reactie wij zijn niet verantwoordelijk voor de foto’s dat klopt maar als vaste klant kan je wel gaan onderzoeken waar mijn fotoboek is gebleven of misschien weer niet is afgedrukt. Ik w8 nog steeds op mijn fotoboek voor mijn tante uit het buitenland heb weer een aantal keren gebeld en de gesprekken opgenomen maar tot de dag vandaag kan niemand mij vertellen wanneer ik mijn fotoboek ontvang, snap de drukte met de feestdagen maar ik heb de boek ruim van te voren besteld.

Ik ben tevreden als ik mijn laatste fotoboek 22 december in huis heb!!!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jane Sharma