Klacht: 3SLCD003083267 al twee dagen achter elkaar ‘door overmacht’ niet bezorgd

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje die ik met opzet een aantal dagen van te voren heb besteld aangezien ik het morgen echt nodig heb. Nu is al twee dagen achter elkaar ‘door overmacht’ (kan dit niet iets specifieker, dit is echt een vervelend excuus tenzij er een brand in het sorteercentrum heeft plaatsgevonden o.i.d.). Hopelijk krijg ik ‘m morgen alsnog…? 3SLCD003083267

Gewenste Oplossing:

Wanneer er meer duidelijkheid is over de levering van mijn pakket en de levering niet weer 'door overmacht' mis gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Het is natuurlijk niet fijn dat u langer op uw pakket heeft moeten wachten doordat het bezorgmoment twee keer over is uitgesteld wegens overmacht, mijn excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Volgens mijn gegevens is uw pakket gisteren bij u afgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kyrtje