Klacht: 3SKUOB101090001 niet bezorgd

op 17 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omdat de bezorger niet verder kon denken dan de deuren 17 en 17A van mijn appartementencomplex gooit hij een briefje in brievenbus 17B en meld zijn baas dat de klant niet thuis is. Ik was wel thuis en zag de bestelauto wegrijden. Hij had natuurlijk ook even kunnen navragen bij nr 17 / 17A of even om het app.complex heen te lopen.Tot 15.00 bleef het pakje onvindbaar.Ben de hele dag thuis gebleven maar een tweede bezorgpoging heeft zich niet voorgedaan De klantenservice twee maal gebeld. Zij kunnen alleen klachten opnemen en niets voor me doen. Bezorging de volgende dag of dan misschien ook weer niet. Mijn voordeur bevind zich aan de andere kant van het complex dan nr 17/ 17A en is voorzien van een standaard huisnummerbordje 17B

Nabezorging; vandaag 17 juli nog.

Bezorgers die tot tien kunnen tellen en een orgnisatie die de klanten daadwerkelijk helpt bij fouten en tekort komingen van hun eigen medewerkers

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door joriswolkers