Klacht: 3SKABA1817227 pakket word niet geleverd volgens voorgestelde dag,voor derde dag oprij kan er iemend of ikzelf thuis blijven

op 23 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

wat een belachelijke service van postnl,pakket word nu voor de derde dag op rij zogezegt geleverd,ben er al 2 dagen voor thuis gebleven,als je beld krijg doodleuk te horen,transporteur heeft het nog niet opgeladen,ligt in sorteercentrum,en de ene dag ligt het in belgie,de volgende weer in nederland,vandaag zou het nu geleverd worden,maar volgende track,is het nog niet in land van bestemming,en als je beld als klant,zeggen ze dat je de verzender maar lastig moet vallen,wat een waardeloze transportfirma is dit?

dat ik het vlug kan ontvangen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 15:32 geantwoord

Geachte heer Cornelis,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket nog niet is bezorgd. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook raad ik u aan melding te maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan verdere actie voor u ondernemen wanneer het pakket nog niet is aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 3SKABA1817227