Klacht: 3SHBT000119622

op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas is mijn pakket tot 4 keer toe niet geleverd eerst zou die 23 mei bezorgd worden die ging niet door was verhinderd toen werd het 24 mei ging ook niet door was weer verhinderd. Daarna werd het vrijdag 26 mei tussen 14:00 en 18:00 ik was gewoon thuis, kwam er bij mijn verzending tijdelijke overmacht te staan. Na zaterdag 27 mei contact te hebben gehad met DHL konden zij mij vertellen dat mijn pakket de zelfde dag nog zou komen tussen 9:00 en 13:00 weer de hele tijd thuis gebleven en weer stond bij mijn verzending tijdelijke overmacht.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket bezorgd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerste excuses voor de vertraging die uw zending heeft opgelopen. Door onverwachte drukte hebben we niet alle pakketten in uitlevering kunnen laten gaan. We snappen dat dit erg onhandig is en u hier veel hinder van ondervindt. Desondanks gaan we er vanuit uit dat we vandaag tussen 14:00 en 18:00 bij u kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica1991