Klacht: 3sbsis246529512 pakket nooit aangekomen

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit grote pakket met een gewicht van ongeveer 16 kg (!) is begin augustus 2017 verstuurd met track en trace code 3sbsis246529512. Op postnl tracing wordt echter een kleiner pakket vermeld met een gewicht van ca.3.5 kg….
Het pakket is nooit aangekomen , zou zich in het sorteercentrum moeten bevinden..
De verzender heeft reeds 2 x bij postnl telefonisch gemeld dat het pakket vermist was en bij de 2 e keer bleek er helemaal geen ” case” aangemaakt was..Nu na weer contact met PostNL blijkt die tweede keer OOK geen case aangemaakt te zijn..Hier wordt je dus echt moedeloos van

Als mijn pakket er is....of dat er nu eens echt moeite voor gedaan wordt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 september 2017 om 12:49 geantwoord

Geachte heer Voskamp,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat dit pakket tot op heden niet is aangekomen en dat het contact met de klantenservice ook niet correct is verlopen.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er inmiddels wel een onderzoek is opgestart en dat er contact is geweest met de afzender hierover. Voor verdere informatie kunt u terecht bij de afzender van het pakket.

Heeft op 20 september 2017 om 13:02 geantwoord

Ik heb nog steeds niet vernomen wat er met de afzender geregeld is of overeengekomen qua vergoeding o.i.d.
PostNL had wel contact met hem gehad en ik heb mijn gegevens naar hem moeten sturen ,( PostNL wilde controleren bij mij of ik het pakket niet toch ontvangen had....).Ik zou toch minimaal mijn aanschafprijs plus verzendkosten terug willen hebben..

Alle klachten die gemeld zijn door nukkel