Klacht: 3SBAX010001850

op 26 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakt sinds vorige vrijdag nog niet bezorgde
Naar post code 4462GG

Gewenste Oplossing:

Als het zo snel mogelijk mijn pakt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 april 2017 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Uw retourzending is naar het centrale sorteercentrum in Utrecht gestuurd. Van hier worden alle retourzendingen doorgestuurd naar de leverancier. Dit ziet u niet terug in de track & tracé. Het kan enkele werkdagen duren voordat het pakket daadwerkelijk retour is ontvangen.

U kunt navraag doen bij de leverancier of die het pakket inmiddels heeft ontvangen. De leverancier kan intern bij ons navraag doen als dit niet het geval is.

Met vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Maged Welson