Klacht: 3e keer niks aangekomen terwijl post NL beweerd van wel…

op 28 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg een bericht dat mijn bestelling vandaag geleverd zou worden.
14:07 kreeg ik bericht dat het geleverd was terwijl er niks was binnen gekomen.
Vervolgens bel ik met post NL wat je ook 10 euro voor een gesprek kost met het bericht dat het nog onder weg was maar wel ieder moment aan kon komen.
Vervolgens hele middag thuis gezeten en alsnog niks binnen gehad.

Dit is nu de 3e keer dat ik dit gezeur heb met post nl, mijn vorige bestelling was met lack aan communicatie terug gestuurd naar de VS en heeft me een hoop moeite en gezeur gekost nou.
nu weer, gaat lekker Post NL..

Wanneer ik mijn paketje binnen heb en post nl eindelijk zn werk doet.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Plantenga, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat de pakketbezorging op uw adres de laatst tijd niet correct verloopt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Kunt u aangegeven of u dit pakket inmiddels nog heeft ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn dan ontvang ik graag de barcode van u. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er van het pakket dat terug is gezonden naar de VS, zonder dat u hier bericht van heeft ontvangen, een klacht is opgemaakt. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Plantenga, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:24 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Plantenga,