Klacht: 3e keer dat bezorg moment gewijzigde wordt, wanneer gaat postNL nu eens mijn pakket bezorgen !!

op 27 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je iets via webshops koopt is je product er binnen 2 dagen. Maar als je van consument naar consument iets stuurt komt het maar nooit aan! Ik wacht nu al sinds vorige week Donderdag op een pakket welke direct naar een PostNL punt bezorgd zou worden! Onderhand is het bijna dinsdag en mijn pakket wordt elke keer uitgesteld, dit is nu de 3e keer! 1 van de uitstel smoesjes was dat PostNL punt gesloten zou zijn, nonsens ik stond er naast die zaterdag en hij was gewoon open!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat men gewoon hun werk doet !! Dus gewoon mijn pakket afleveren op het PostNL punt zodat ik hem nu eindelijk kan afhalen!! Het verzenden binnen Nederland kan toch niet bijna 1 hele week duren !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht GoGo42

4 maanden geleden - Ja hoor, 4e keer bezorg moment gewijzigd!!! Gaat lekker hoor daar met het amateuristisch bedrijf PostNL!! Alsof dat nog niet genoeg is is het afhaal locatie ook ineens aangepast !!! Waar zijn jullie mee bezig man !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 mei 2020 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer uw pakket vertraagd raakt. Onze doelstelling is uiteraard om het pakket de volgende werkdag af te leveren, maar soms kan het langer duren. Op dit moment is het ontzettend druk waardoor het langer kan duren voordat het pakket is verwerkt en gesorteerd. Ik hoop dat u spoedig een update zal zien in de status dat het pakket beschikbaar is op de afhaallocatie. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die is onze opdrachtgever en kan een onderzoek opstarten wanneer een pakket te lang onderweg is. Ik hoop dat het bij een volgende bestelling weer soepeler zal verlopen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht GoGo42

3 maanden geleden - Onderhand is het Vrijdag geworden, 9 dagen verder en nog steeds is me pakket NIET AFGELEVERD !!!(https:www.mupload.nlimgz6b4owrwn60wj.png)De afzender heeft al Woensdag 27-5 een onderzoek laten starten en natuurlijk laten jullie weer helemaal niks van jullie zelf horen. Geen mail, telefoon of nada niks. De afzender wacht dus nog steeds op meer info net als ik !! Met een standaard bericht hier wimpelen jullie het probleem maar van jullie af.. lekker is dit, echt voor mij NOOIT maar ook NOOOOOIIIITTT meer POSTNL !!! Waardeloos bedrijf !!!!

Heeft op 29 mei 2020 om 08:53 geantwoord

Onderhand is het Vrijdag geworden, 9 dagen verder en nog steeds is me pakket NIET AFGELEVERD !!!

(https:www.mupload.nlimgz6b4owrwn60wj.png)

De afzender heeft al Woensdag 27-5 een onderzoek laten starten en natuurlijk laten jullie weer helemaal niks van jullie zelf horen. Geen mail, telefoon of nada niks. De afzender wacht dus nog steeds op meer info net als ik !! Met een standaard bericht hier wimpelen jullie het probleem maar van jullie af.. lekker is dit, echt voor mij NOOIT maar ook NOOOOOIIIITTT meer POSTNL !!! Waardeloos bedrijf !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door GoGo42