Klacht: 3dg 4 * hotel bij Scheveningen (misleiding!!!)

op 22 september 2017 over HotelDeal.nl‎ in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een week geleden telefonisch geserveerd bij Hoteldeal voor 3 dg 4 sterren hotel bij Scheveningen inclusief diner. Telefonisch heb ik nog eens gevraagd of het het hotel bij Scheveningen was want in de beschrijving van de reservering staat standplek Naaldwijk genoemd. Niet wetende dat Scheveningen niets te maken heeft met Naaldwijk, deze twee plekken liggen namelijk vele kilometers uit elkaar vandaan. Carlton Beach ligt namelijk wel op Scheveningen. Ik heb maandagmiddag nogeens met een ene medewerker van uw organisatie Viktor gesproken en die zei dat Scheveningen in de buurt ligt, ik kan gewoon richting Naaldwijk rijden en inchecken. Ik ben maandagmiddag aangekomen rond 14.15 bij het Fletcher hotel in Naaldwijk, ik heb het verhaal ter plekke uitgelegd en het personeel incusief manager heeft aangegeven dat de naam Scheveningen niet op de Voucher had moeten staan, maar” 3 dg 4 sterren hotel bij Naaldwijk of strand Hoek van Holland” Deze professionals van het Fletcher hotel hebben meteen deze nare gebeurtenis betreurd en mijn reservering omgezet naar Flether Hotel bij Leidschedam in de buurt van Scheveningen. Daarnaast ben ik ook naar Carlton beach hotel te Scheveningen gegaan om hen te mededelen dat u de naam deels misbruikt en de standplek Scheveningen. Ze waren blij met deze informatie en hebben mij prima geholpen en gecompenseerd.

Ik heb Hoteldeal opgebeld en gevraagd of ze deze misleiding kunnen erkennen, volgens Viktor was het mijn eigen schuld en had ik beter moeten lezen. Deze ongepaste uitlating naar een klant toe is opzicht al een klacht waard. Hoteldeal was onbeschoft en toonde geen begrip. Ik vroeg Viktor ook waar ik een klacht kon indienen en hij zei mij dat ik dat bij hem kon doen. Dat is natuurlijk raar, want de slager keurt niet zijn Eigen vlees. Dus ook daarin werkte Hoteldeal niet mee dat ik een klacht kon indienen. Mijn zoon en ik waren behoorlijk teleurgesteld en zullen dan ook nooit meer serveringen plaatsen via Hoteldeal. Ik was in de veronderstelling dat u klanten met respect behandeld en hen helpt bij ongenoegen.

Onze vakantie is verpest mede door uw organisatie doordat wij niet op Scheveningen zaten in een hotel. Daarnaast is de handelswijze misleidend alleen maar om klanten te lokken!!!

Ik eis daarom mijn geld terug, de volledige 177,95 of u kunt alsnog een 3 dg 4 sterren hotel aan Scheveningen inclusief diner realiseren!!

Alle klachten die gemeld zijn door Kwabena Tutu Paal