Klacht: 3dagen te laat door dhl

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Naast het feit dat mijn bestelling woensdag geleverd had moeten worden, wordt er keihard gelogen aan de telefoon. Meneer aan de telefoon zegt dat de bezorger eerst langs de parcelshops gaat en dat mijn pakket zeker binnen een half uur geleverd wordt. Niet waar dus. Ik begrijp dat het druk is, maar de voorbereiding en de service van DHL is ruk. Morgenochtend heb ik het pakketje nodig, maar heb geen tijd meer om het op te halen. Was DHL eerlijk en duidelijk geweest, dan had ik iets anders kunnen regelen. Dank je wel DHL voor het verpesten mijn planning.

Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, kan ik het pakket niet meer ophalen. Ik werk tot 10 uur en de parcelshop is open tot 8 uur. Als er gelijk werd gezegd dat met het wijzigen van de aflevering Een vertraging zou zijn van een dag, was er niks aan de hand. Ik heb er nu dus niks aan als het pakket op een parcelshop afgeleverd wordt. Het kan jullie dus niks schelen dat ik 200 euro kwijt ben. Fijn om te horen dat jullie niet de klant helpen en geld laten verliezen. Ik werk hard voor mijn geld. Jullie doen niet eens moeite. Het adres is namelijk op nog niet eens 5 minuten afstand van de parcelshop

Nogmaals ik kan het pakket vandaag niet meer ophalen. Dus graag bellen of mailen voor het adres wat nog niet eens op 5 minuten afstand ligt. Los een keertje iets op.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:24 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Door de december drukte is het ondanks passende maatregelen niet gelukt uw zending binnen het geplande tijdvenster te leveren. Excuses hiervoor, het kan hierdoor voorkomen dat uw zending laten bij de parcelshop geleverd wordt. Hopelijk vind u mogelijkheid uw zending binnen 7 dagen af te halen op de parcelshop.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Felicityvc