Klacht: 3CR8611EL

op 19 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juni 2017 om 14:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat de chauffeur wel een kaartje heeft achtergelaten, maar niet heeft aangebeld. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Beste Ton