Klacht: 37″ LED TV SAMSUNG

op 08 oktober 2011 over Teqport Services GmbH in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 1/09/2011 eveneens een 37″ LED TV Samsung besteld bij Groupon.Teqport. Uiteraard betaald via VISA. Er werd ons foutief een Philip computer monitor geleverd die weer werd opgehaald. Wij wachten nu nog steeds op onze TV. Groupon belooft steeds weer dat de TV onderweg is maar weigert tot nog toe een leveringsdatum of zelfs maar tracking number te geven. Wij hebben de stellige indruk dat Groupon de 550 Euro geïncasseerd heeft maar niet zal leveren. Wij hebben daarom een melding gedaan op de website van de Belgische Federale Politie cel Internetfraude. Volgende week zullen wij formeel klacht neerleggen bij de politie. Wij raden andere gedupeerden aan om hetzelfde te doen, zodat de klachten meer gewicht krijgen. Groupon blijkt een bedrijf te zijn waar je geen vat op kunt krijgen en waar je eigenlijk met klachten met een kluitje in het riet wordt gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Onmiddellijke levering.

Alle klachten die gemeld zijn door vera.vangils