Klacht: 32PF9966/10

op 27 september 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 06 oktober 2011 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas Philips heeft helaas tot op heden geen reactie van de klant mogen ontvangen. Philips heeft daarom de keuze gemaakt om deze klacht af te sluiten. Het is voor de klant nog wel altijd mogelijk om telefonisch contact met de helpdesk op te nemen. Wanneer de klant telefonisch contact opneemt, die hij/zij het volgende dossiernummer te vermelden: 50-871142699.

Alle klachten die gemeld zijn door lisemma