Klacht: 30 min. voor sluitingstijd geweigerd

op 09 oktober 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Ik heb gebeld rond 23:15 met domino’s die op de marnixlaan Utrecht zit. Er werd mij verteld dat er na 23:00 niet meer bezorgd werd. Ik heb toen gezegd dat ik het op kom ophalen, vervolgens er naar toe gereden. Ik kwam er aan om 23:30 en er werd mij gezegd in de winkel dat ze gesloten zijn, ondanks er aan de telefoon werd gezegd dat ik kon komen voor afhalen. Toen heb ik naar domino’s rijnlaan Utrecht gebeld en die gaven mij aan dat ik bij hun wel een pizza kon afhalen. Vervolgens naar domino’s rijnlaan gereden en wel een pizza gekregen. Dat verbaasde mij, dus heb ik aan het personeel van domino’s rijnlaan gevraagd waarom domino’s marnixlaan eerder is gesloten. Waar het personeel mij heeft gezegd dat ze mij wel hoorde te helpen, omdat zij ook pas om 00:00 sluiten. Dit is mijn klacht. Hoe kan het personeel van domino’s marnixlaan mij voor liegen en weg sturen terwijl ze nog een half uur open moesten blijven.

De medewerkers van domino's marnixlaan die op het moment aan het werk waren er op aan worden gesproken, want dit gedrag kan niet door de beugel. Wil je niet werken, moet je er ook niet staan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roelofvandeberg