Klacht: 3 x pakje niet aangekomen

op 07 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de afgelopen 2 weken is er tot 3 keer toe een verzonden pakje niet bij mij aangekomen. De afzender heeft het zeker verstuurd, en het komt van 3 verschillende afzenders. Ik vind dit echt te gek. Is er iemand die pakjes achter houdt?
Graag zie ik een antwoord en liever nog, een oplossing tegemoet.
Vriendelijke groet,
Mw Köhler
Aardbei 9
3941SL Doorn

Gewenste Oplossing:

Als de 3 pakjes terecht zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw de Vries, Uit uw bericht begrijp ik dat u tot driemaal toe pakketjes verwachtte van drie verschillende afzenders. Al deze pakketten zijn niet aangekomen. Allereerst betreur ik het dat deze pakketten niet bij u zijn aangekomen. Dat is zeker niet de bedoeling en niet zoals PostNL zijn dienstverlening graag ziet. Van deze melding wil ik graag een officiële klacht maken. Heeft u voor mij van deze drie pakketten de 3S-codes? Mochten deze pakketten zonder track en trace verzonden zijn verneem ik graag van u wanneer deze pakketten precies verzonden zijn en wie de afzenders zijn. Op deze manier kunnen wij dan ons proces controleren. Op dit moment ga ik er niet van uit dat iemand pakketten achterhoudt. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 mei 2016 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Kohler